plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 194 mm
zavěšení zadního kola
kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 198 mm
přední pneumatika
90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II
zadní pneumatika
150/70-R17 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II
přední brzda
dvoupístkové třmeny Brembo, dvojitá kotoučová, průměr kotouče 298 mm, ABS - vypínatelný
zadní brzda
jednopístkový třmen Brembo, kotouč o průměru 240 mm
ABS
ano - antiblokovací systém - vypínatelný
objem palivové nádrže
17 l
sekundární převod
řetězem, kontrola trakce
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V)
2 325 × 940 × 1 420 mm
maximální rychlost
210 km/h
výška sedadla nad zemí
825 mm
suchá hmotnost
215 kg
Ceny
Voge 900 DSX
(bez originálních alu boxů a držáků)
244,990.00 Kč
Voge 900 DSX Touring EURO 5+
(včetně náklonového ABS a 3ks stříbrných originálních alu boxů s držáky)
274,990.00 Kč
Pro více informací nás kontaktujte: +420 326 911 703
Motocyl plný pokročilých technologii, jež jsou k dispozici už v základu, tedy bez příplatku. Antihoppingová spojka významně přispívá ke stabilitě motocyklu při agresivní jízdě, při rychlém podřazování. Tempomat je tu pro snižení únavy při dlouhých, zejména dalničních, přesunech. Systémy ABS a TCS (kontrola trakce) významně přispívají k bezpečné jízdě zejména za ztížených adhezních podmínek. Rychlořazení podtrhuje sportovní charakter motocyklu a dovoluje si užívat masivní akcelerace plnými doušky. Úplně nastavitelný podvozek se přizpůsobí každému povrchu cesty, každému jízdnímu stylu a každé zátěži. Velmi zajímavě vyplétaná kola jsou nejen pevná, ale také nepostrádají určitou pružnost, potřebnou při jízdě v terénu. Mají rozměr 21 - 17 palců a jsou obuta do prémiových pneumatik Pirelli Scorpion Trail II. Charakteristiku motoru lze přizpůsobit potřebám jezdce volbou palivových map. Za jízdy v chladném počasí přijdou vhod vyhřívané rukojeti a také sedlo. Svou jízdu si můžete zaznemanávat vestavěnou kamerou v rozlišení HD. Pro spolehlivost a velmi dobrý výkon, byly pro osvětlení motocyklu použity světlomety s led techologii. Sériově jsou také montovány ochranné rámy motoru, kryty rukou, ledkové mlhovky a rychle nastavitelné plexi. Údržbu a odlehčení podvozku při stání, zajišťuje hlavní stojan. Pro nastartování už nebudete po kapsách hledat klíček. Motocykl pracuje s bezklíčkovou technologii. Váš mobilní telefon si můžete spárovat s palubními přístroji.