F.B. MONDIAL

HPS125i / F.B. Mondial

novinka barvy: titanium, bílá-červená

Lehký, dvoumístný motocykl staré italské značky


značkaF.B. Mondial
modelHPS125i
uspořádání motorujednoválec, napříč ke směru jízdy
zdvihový objem250 ccm
chlazeníkapalinou
výkon motoru23 / 8 500 k/ot
točivý moment22.5 / 6800 Nm/ot
převodovkašestisťupnová
sekundární převodřetězem
objem palivové nádrže9,5 l
přední brzdakotoučová ABS
zadní brzdakotoučová ABS
výška sedadla nad zemí790 mm
hmotnost149 kg
cena s DPH89,990.00 Kč

HPS 125i je novinka staré italské značky na našem trhu. Vzhled motocyklu vznikl jako dokonalé propojení tradiční italské konstruktérské školy s požadavky na moderní stroj výborných jízdních vlastností. Jako odkaz minulosti zde můžeme nalézt dvojici pružících a tlumících jednotek na zadním kole. Zároveň si však můžeme užívat tuhost a přesnost přední obrácené vidlice s nekompromisní účinností radiálního brzdového třmenu. Velký důraz byl kladen na kvalikní zpracování detailů, jež významnou měrou podrhují charakter nevšedního motocyklu.


Motor

 V kolébkovém ocelovém rámu tepe jednoválcový kapalinou chlazený čtyřdobý motor s rozvodem DOHC. Čtyřvenilové uspořádání hlavy je tu pro efektivní plnění a vyplachování spalovacího prostoru, což v důsledku přináší vysoký výkon a příznivý průběh křivky točivého momentu. Podčtvercově navržený motor ( 58 x 47 mm) umožňuje pracovat ve vyšších otáčkách a využívat velkou plochu pístu pro zvýšení průměru ventilů, což se kladně projevuje na dobrém "dýchání" motoru. Kompresní poměr 12 : 1. Výkon 10kW při 9 750 ot/min. Točivý moment 10,5 Nm při 8 000 ot/min. Mazání se zásobou oleje v motoru (1,15l). Elektronicky řízené vtřikování paliva. Elektrický startér. Šestistupňnová převodovka. Vícelamelová spojka pracující v olejové lázni. Sekundární převod řetězem.

Podvozek

 Palivová nádrž s objemem 9,5l. Délka 2 025 mm, šířka 710 mm, výška 1 050 mm, rozvor 1 360 mm, světlá výška 155 mm, výška sedla nad zemí 785 mm, zdvih přední upside-down vidlice  90 mm, zdvih zadní kyvné vidlice 70 mm, provozní hmotnost 133 kg, přední čtyřpístkový radiální brzdový třmen, průměr předního vlnitého brzdového kotouče 280 mm, zadní plovoucí brzdový třmen, průměr zadního brzdového kotouče 118 mm, kombi systém na brzdách (podle požadavků normy EURO 4 brzdí současně přední i zadní kolo). Přední ráfek o rozměru 2,15 x 18", zadní, 3,00 x 17". Rozměr přední pneumatiky 100/90-18", zadní 130/80-17". Motocykl je homologován jako dvoumístný.    

 

Testy:

Máte zájem o více informací?

stačí zavolat:

+420 326 911 703
+420 725 170 717

nebo napsat:

info@moto-ulrich.cz

nebo se zastavit osobně:

Erbenova 969, Brandýs n.L. - Stará Boleslav 250 02
GPS: N50°12.101' E014°41