HPS125i

Lehký, dvoumístný motocykl staré italské značky

Cena s DPH: 89 990 Kč
Barevnost:titanium, bílá-červená

Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Mondial HPS 125i
Koncovky výfuku na pravé straně motocyklu
Koncovky výfuku na pravé straně motocyklu
Zadní pružící a tlumící jednotka
Zadní pružící a tlumící jednotka
Pravá strana motoru
Pravá strana motoru
Palubní přístroj a část nádrže
Palubní přístroj a část nádrže
Přední kolo a brzda
Přední kolo a brzda
Levá strana motoru
Levá strana motoru
Pravá rukojeť
Pravá rukojeť
Výfuk a chladič
Výfuk a chladič
Detail vidlice a brzdového kotouče
Detail vidlice a brzdového kotouče

HPS 125i je novinka staré italské značky na našem trhu. Vzhled motocyklu vznikl jako dokonalé propojení tradiční italské konstruktérské školy s požadavky na moderní stroj výborných jízdních vlastností. Jako odkaz minulosti zde můžeme nalézt dvojici pružících a tlumících jednotek na zadním kole. Zároveň si však můžeme užívat tuhost a přesnost přední obrácené vidlice s nekompromisní účinností radiálního brzdového třmenu. Velký důraz byl kladen na kvalikní zpracování detailů, jež významnou měrou podrhují charakter nevšedního motocyklu.


Motor

 V kolébkovém ocelovém rámu tepe jednoválcový kapalinou chlazený čtyřdobý motor s rozvodem DOHC. Čtyřvenilové uspořádání hlavy je tu pro efektivní plnění a vyplachování spalovacího prostoru, což v důsledku přináší vysoký výkon a příznivý průběh křivky točivého momentu. Podčtvercově navržený motor ( 58 x 47 mm) umožňuje pracovat ve vyšších otáčkách a využívat velkou plochu pístu pro zvýšení průměru ventilů, což se kladně projevuje na dobrém "dýchání" motoru. Kompresní poměr 12 : 1. Výkon 10kW při 9 750 ot/min. Točivý moment 10,5 Nm při 8 000 ot/min. Mazání se zásobou oleje v motoru (1,15l). Elektronicky řízené vtřikování paliva. Elektrický startér. Šestistupňnová převodovka. Vícelamelová spojka pracující v olejové lázni. Sekundární převod řetězem.

Podvozek

 Palivová nádrž s objemem 9,5l. Délka 2 025 mm, šířka 710 mm, výška 1 050 mm, rozvor 1 360 mm, světlá výška 155 mm, výška sedla nad zemí 785 mm, zdvih přední upside-down vidlice  90 mm, zdvih zadní kyvné vidlice 70 mm, provozní hmotnost 133 kg, přední čtyřpístkový radiální brzdový třmen, průměr předního vlnitého brzdového kotouče 280 mm, zadní plovoucí brzdový třmen, průměr zadního brzdového kotouče 118 mm, kombi systém na brzdách (podle požadavků normy EURO 4 brzdí současně přední i zadní kolo). Přední ráfek o rozměru 2,15 x 18", zadní, 3,00 x 17". Rozměr přední pneumatiky 100/90-18", zadní 130/80-17". Motocykl je homologován jako dvoumístný.    

 

Testy: